Sprzęgło kłowe elastyczne z wkładkami elastomerowymi TSCHAN TNB BHDV - wykonanie z jedną piastą jednoczęściową i jedną piastą dzieloną krótką
Tschan TNB BHDV jest elastycznym skrętnie sprzęgłem kłowym z dzieloną krótką piastą umożliwiającą sprawdzenie kierunku obrotów silnika. Sprzęgło charakteryzuje się bardzo dobrą kompensacją przemieszczeń kątowych, przestrzennych i osiowych oraz zapewnia przeniesienie momentu obrotowego również w przypadku uszkodzenia wkładek. Sposób zabudowy wkładek umożliwia ich wymianę bez przesuwania zasprzęglonych elementów. Materiał wkładek zapewnia bardzo dobre tłumienie uderzeń i drgań skrętnych a budowa sprzęgła zapewnia bezawaryjną pracę w dowolnym położeniu i kierunku. Piasta dzielona dostępna w wykonaniu lekkim i ciężkim
Sprzęgło kłowe elastyczne z wkładkami elastomerowymi TSCHAN TNB BHD-BS - wykonanie z piastą jednoczęściową i tarczą hamulcową
Tschan TNB BHD-BS jest elastycznym skrętnie sprzęgłem kłowym z tarczą hamulcową. Sprzęgło charakteryzuje się bardzo dobrą kompensacją przemieszczeń kątowych, przestrzennych i osiowych oraz zapewnia przeniesienie momentu obrotowego również w przypadku uszkodzenia wkładki. Sposób zabudowy wkładek umożliwia ich wymianę bez przesuwania zasprzęglonych elementów. Materiał wkładek zapewnia bardzo dobre tłumienie uderzeń i drgań skrętnych a budowa sprzęgła zapewnia bezawaryjną pracę w dowolnym położeniu i kierunku.
Sprzęgło kłowe elastyczne z wkładkami elastomerowymi TSCHAN TNB BHDD - wykonanie z dwiema piastami dzielonymi
Tschan TNB BHDD jest elastycznym skrętnie sprzęgłem kłowym z dwiema dzielonymi piastami kompensującym przemieszczenia kątowe, przestrzenne i osiowe oraz zapewniającym przeniesienie momentu obrotowego również w przypadku uszkodzenia wkładki. Zastosowanie dwóch dzielonych piast pozwala na demontaż pierścieni kłowych lub sprawdzenie kierunku obrotów silnika bez przesuwania zasprzęglonych elementów. Sposób zabudowy wkładki umożliwia jej wymianę bez przesuwania piast. Materiał wkładek zapewnia bardzo dobre tłumienie uderzeń i drgań skrętnych a budowa sprzęgła zapewnia bezawaryjną pracę w dowolnym położeniu i kierunku. Piasty dostępne w wykonaniu lekkim i ciężkim.
Tschan TNB BHDDV jest elastycznym skrętnie sprzęgłem kłowym z dwiema dzielonymi piastami kompensującym przemieszczenia kątowe, przestrzenne i osiowe oraz zapewniającym przeniesienie momentu obrotowego również w przypadku uszkodzenia wkładki. Zastosowanie dwóch dzielonych piast pozwala na demontaż pierścieni kłowych lub sprawdzenie kierunku obrotów silnika bez przesuwania zasprzęglonych elementów. Sposób zabudowy wkładki umożliwia jej wymianę bez przesuwania piast. Materiał wkładek zapewnia bardzo dobre tłumienie uderzeń i drgań skrętnych a budowa sprzęgła zapewnia bezawaryjną pracę w dowolnym położeniu i kierunku. Piasty dostępne w wykonaniu lekkim i ciężkim.
Sprzęgło kłowe elastyczne z wkładkami elastomerowymi TSCHAN TNB BHDDV-BS - wykonanie z piastą dzieloną krótką i tarczą hamulcową
Tschan TNB BHDDV-BS jest elastycznym skrętnie sprzęgłem kłowym z piastami dzielonymi, jedną krótką umożliwiającymi sprawdzenie kierunku obrotów silnika i bębnem hamulcowym. Sprzęgło charakteryzuje się bardzo dobrą kompensacją przemieszczeń kątowych, przestrzennych i osiowych oraz zapewnia przeniesienie momentu obrotowego również w przypadku uszkodzenia wkładek. Sposób zabudowy wkładek umożliwia jej wymianę bez przesuwania zasprzęglonych elementów. Materiał wkładek zapewnia bardzo dobre tłumienie uderzeń i drgań skrętnych a budowa sprzęgła zapewnia bezawaryjną pracę w dowolnym położeniu i kierunku.
Sprzęgło kłowe elastyczne z wkładkami elastomerowymi TSCHAN TNB BHDDVV - wykonanie z dwiema piastami dzielonymi krótkimi
Tschan TNB BHDDVV jest elastycznym skrętnie sprzęgłem kłowym z dwiema dzielonymi krótkimi piastami umożliwiającymi sprawdzenie kierunków obrotów silnika. Sprzęgło charakteryzuje się bardzo dobrą kompensacją przemieszczeń kątowych, przestrzennych i osiowych oraz zapewnia przeniesienie momentu obrotowego również w przypadku uszkodzenia wkładek. Sposób zabudowy wkładek umożliwia jej wymianę bez przesuwania zasprzęglonych elementów. Materiał wkładek zapewnia bardzo dobre tłumienie uderzeń i drgań skrętnych a budowa sprzęgła zapewnia bezawaryjną pracę w dowolnym położeniu i kierunku.
Sprzęgło kłowe elastyczne z wkładką elastomerową TSCHAN NOR-MEX TNM E - wykonanie standardowe
Tschan Nor-Mex TNM E jest elastycznym skrętnie sprzęgłem kłowym kompensującym przemieszczenia kątowe, przestrzenne i osiowe oraz zapewniającym przeniesienie momentu obrotowego również w przypadku uszkodzenia wkładki. Materiał wkładek zapewnia bardzo dobre tłumienie uderzeń i drgań skrętnych a budowa sprzęgła zapewnia bezawaryjną pracę w dowolnym położeniu i kierunku.
Sprzęgło kłowe elastyczne z wkładką elastyczną TSCHAN NOR-MEX TNM EBT - wykonanie z bębnem hamulcowym wg DIN 15431.
Tschan Nor-Mex TNM EBT jest elastycznym skrętnie sprzęgłem kłowym z bębnem hamulcowym kompensującym przemieszczenia kątowe, przestrzenne i osiowe oraz zapewniające przeniesienie momentu obrotowego również w przypadku uszkodzenia wkładki. Materiał wkładek zapewnia bardzo dobre tłumienie uderzeń i drgań obrotowych a budowa sprzęgła zapewnia bezawaryjną pracę w dowolnym położeniu i kierunku.
Sprzęgło kłowe elastyczne z wkładką elastyczną TSCHAN NOR-MEX TNM ETW1/ETW2 - wykonanie z żeliwną tarczą hamulcową
Tschan Nor-Mex TNM ETW jest elastycznym skrętnie sprzęgłem kłowym z tarczą hamulcową, kompensującym przemieszczenia kątowe, przestrzenne i osiowe oraz zapewniające przeniesienie momentu obrotowego również w przypadku uszkodzenia wkładki. Materiał wkładek zapewnia bardzo dobre tłumienie uderzeń i drgań obrotowych a budowa sprzęgła zapewnia bezawaryjną pracę w dowolnym położeniu i kierunku.
Sprzęgło kłowe elastyczne z wkładką elastyczną TSCHAN NOR-MEX TNM G - wykonanie z dzieloną piastą, umożliwiającą wymianę wkładki bez konieczności przesuwania piast
Tschan Nor-Mex TNM G jest elastycznym skrętnie sprzęgłem kłowym kompensującym przemieszczenia kątowe, przestrzenne i osiowe oraz zapewniające przeniesienie momentu obrotowego również w przypadku uszkodzenia wkładki. Konstrukcja jednej z piast pozwala na wymianę wkładki elastycznej jak również sprawdzenie kierunków obrotów bez konieczności przesuwania zasprzęglonych elementów. Materiał wkładek zapewnia bardzo dobre tłumienie uderzeń i drgań obrotowych a budowa sprzęgła zapewnia bezawaryjną pracę w dowolnym położeniu i kierunku.