Siłownik śrubowy typ DSH INKOMA

CHARAKTERYSTYKA:

Klasyczne systemy siłowników śrubowych składają się z jednego lub kilku siłowników, które z reguły napędzane są jednym silnikiem i połączone za pomocą wałów napędowych lub sprzęgieł, co skutkuje znacznymi stratami (znacznym spadkiem sprawności układu). Tradycyjne systemy siłowników śrubowych z przekładnią ślimakową lub stożkową przy pewnych zastosowaniach gdzie występuje wysoka częstotliwość taktowania w połączeniu z długim czasem włączania pracują w granicznych warunkach lub wręcz nie mogą być zastosowane. Są to dwa z wielu powodów, dla których opracowano nowy typ siłownika śrubowego z bezpośrednim napędem.
Siłowniki DSH pracują bez dodatkowej przekładni. Śruba pociągowa toczna jest zintegrowana bezpośrednio z silnikiem, w związku z czym jest napędzana bezpośrednio i bezluzowo, dzięki czemu nie występują straty. Odpowiednie ułożyskowanie śruby przejmuje siły poosiowe. Kompaktowy system napędowy charakteryzuje się wysoką sztywnością, dzięki czemu może być stosowany do wysoko dynamicznych zastosowań. Prędkość ponoszenia może osiągać do 32 m/min przy czym dokładność pozycjonowania i powtarzalności mierzona jest w mikrometrach. Współpracujące siłowniki nie muszą być umieszczone w jednej płaszczyźnie, mimo to pracują dokładnie synchronicznie.
Siłowniki DSH osiągają bardzo wysoką sprawność. Przy załączonym prądzie silnik gwarantuje utrzymanie pozycji i hamowanie śruby pociągowej tocznej. Dodatkowy hamulec może poprawić bilans energetyczny lub być zaproponowany ze względów bezpieczeństwa.

POWRÓT DO LISTY

Siedziba firmy
71-371 Pilchowo, ul. Okocimska 26
NIP: 851-001-75-06, REGON: 810059495

Biuro
ul. Żołnierska 7, 71-210 Szczecin
Tel.: +48 91 423 70 20, +48 91 423 70 21, Fax: +48 91 423 70 19, E-mail: info@grim.pl


Niniejsza strona używa plików Cookies i innych technologii. Korzystając dalej z serwisu, wyrażasz zgodę na politykę Prywatności i plików Cookies.